Vandaag besteld, morgen bezorgd*

Trusted Shops: Goed: 4,3/5

Grootste assortiment vloeronderhoud

Advies van echte vakmensen

Retourneren

Bij ons kun je gebruik maken van het herroepingsrecht:
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van ontvangst.

Wat moet je hiervoor doen:

  1. Stuur ons even een mail (info@allesvooruwvloer.nl) waarin je alvast aangeeft dat je je bestelling of een deel daarvan wilt terugsturen.
  2. Verpak het product goed. Zorg dat het product ongeopend, onbeschadigd met alle geleverde toebehoren en in de originele verpakking teruggestuurd wordt. Is het product al beschadigd bij aankomst maak dan even foto’s en mail die ons.
  3. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer op een papier in de doos.
  4. Stuur de doos naar ons adres in Waspik:

allesvoorUWvloer afdeling retouren
Hooiweg 11
5165NL Waspik

Een uitzondering hierop zijn deurmatten en vloerkleden. Mail ons eerst dan geven wij aan naar welk adres dit retour kan.

Bij twijfel kun je het verzekerd versturen, mocht het pakketje verloren raken of beschadigd dan krijg je het bedrag terug van de vervoerder.

Let op: Je betaalt zelf de retourkosten. Totdat het pakketje bij ons binnenkomt ben je hier zelf verantwoordelijk voor. 

 

Hoe gaat het dan verder:

Wanneer een pakketje bij ons binnenkomt wordt deze uiteraard gecontroleerd voordat het product weer op schap gezet wordt. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk te doen, maar doorgaans duurt dit 1-2 werkdagen na binnenkomst

Zodra het pakket goedgekeurd is geven wij onze betalingspartner opdracht om het bedrag terug te storten. Dit gebeurt op dezelfde rekening dan waarmee betaald is. Heb je gekozen voor AfterPay en nog niet betaald dan ontvang je hiervoor een creditnota.

Je ontvangt alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij kunnen hiermee wachten tot wij de bestelling retour hebben ontvangen.
Wanneer een gedeelte van de bestelling wordt teruggestuurd kan het zijn dat het gedeelte dat behouden wordt onder de gratis leveringsgrens valt. De verzendkosten worden dan alsnog verrekend met het terug te betalen bedrag.

Is het pakket niet goedgekeurd dan nemen wij contact op en bekijken per situatie wat de beste oplossing is.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van: – volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn; – producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben; – producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken; – producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken; – alcoholische dranken waarvan de prijs bij de koop is overeengekomen, maar waarvan de levering pas kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop u geen invloed heeft; – audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken; – kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement); Zie hiervoor ook in de algemene voorwaarden artikel 6.

Veel gestelde vragen:

dummy

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Ik heb net besteld, kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Een bestelling veranderen kan wanneer deze nog niet verwerkt is. Houd er rekening mee dat wij veel automatisch hebben lopen en dat in veel gevallen de order direct na bestellen verwerkt wordt. Zit de order te ver in dit proces dan is het helaas niet meer aan te passen. Reageer dus snel wanneer er iets gewijzigd moet worden.

Ik heb het verkeerde product besteld, kan ik dit terugsturen?

Wanneer je het verkeerde product hebt besteld dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst producten uit ons standaard assortiment terugsturen naar ons adres in Waspik. Wanneer het product in goede staat is ontvangen wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

Wat moet je hiervoor doen:

  1. Stuur ons even een mail (info@allesvooruwvloer.nl) waarin je alvast aangeeft dat je je bestelling of een deel daarvan wilt terugsturen.
  2. Verpak het product goed. Zorg dat het product ongeopend, onbeschadigd met alle geleverde toebehoren en in de originele verpakking teruggestuurd wordt. Is het product al beschadigd bij aankomst maak dan even foto’s en mail die ons.
  3. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer op een papier in de doos.
  4. Stuur de doos naar ons adres in Waspik:

allesvoorUWvloer afdeling retouren

Hooiweg 11

5165NL Waspik

  1. Bij twijfel kun je het verzekerd versturen, mocht het pakketje verloren raken of beschadigd dan krijg je het bedrag terug van de vervoerder.

Let op: Je betaalt zelf de retourkosten. Totdat het pakketje bij ons binnenkomt ben je hier zelf verantwoordelijk voor. 

Ik heb teveel besteld, kan ik dit terugsturen?

Wanneer je het teveel hebt besteld dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst producten uit ons standaard assortiment terugsturen naar ons adres in Waspik. Wanneer het product in goede staat is ontvangen wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is.

Wat moet je hiervoor doen:

  1. Stuur ons even een mail (info@allesvooruwvloer.nl) waarin je alvast aangeeft dat je je bestelling of een deel daarvan wilt terugsturen.
  2. Verpak het product goed. Zorg dat het product ongeopend, onbeschadigd met alle geleverde toebehoren en in de originele verpakking teruggestuurd wordt. Is het product al beschadigd bij aankomst maak dan even foto’s en mail die ons.
  3. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer op een papier in de doos.
  4. Stuur de doos naar ons adres in Waspik:

allesvoorUWvloer afdeling retouren

Hooiweg 11

5165NL Waspik

  1. Bij twijfel kun je het verzekerd versturen, mocht het pakketje verloren raken of beschadigd dan krijg je het bedrag terug van de vervoerder.

Let op: Je betaalt zelf de retourkosten. Totdat het pakketje bij ons binnenkomt ben je hier zelf verantwoordelijk voor. 

Kan ik een verkeerd product ruilen voor het goede product?

Nee, dat gaat helaas niet. Wij storten het bedrag terug en je bestelt dan zelf het juiste product.

Krijg ik het volledige bedrag terug?

Stuur je de hele bestelling terug dan wordt ook het hele bedrag teruggestort. Eventueel inclusief de verzendkosten. De retourkosten betaal je wel zelf.

Stuur je een gedeelte van de bestelling terug dan krijg je het bedrag terug van het product/de producten die teruggestuurd zijn. Wanneer de uiteindelijke bestelling onder het bedrag van de gratis verzending komt worden deze verzendkosten verrekend.