Veel gestelde vragen:

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen e-mail bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling wel aangekomen?

Dit kan de volgende oorzaken hebben:
- U heef een foutief e-mailadres ingevuld. De bestelling is dan wel bij ons binnen gekomen, maar de bevestiging kon niet naar het goede e-mailadres gestuurd worden.
- U hebt uw bestelling nog niet afgerond. Controleer of de producten nog in uw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling alsnog af.
- Onze automatisch gestuurde mail is in uw SPAM-filter terecht gekomen.
Wanneer u betaald heeft via iDeal kunt u controleren of uw bestelling is afgeschreven. Wanneer dit het geval is is de bestelling zeker bij ons binnen gekomen. Bij twijfel kunt u 
contact opnemen.


Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunt u deze kosteloos wijzigen of annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op. Houdt u er rekening mee dat wij bijna alle producten op voorraad hebben en dat deze snel in ons automatische proces terecht komen. Wanneer wij uw bestelling reeds verzonden hebben heeft u, conform de wet koop op afstand, het recht om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren. Vul hiervoor het modelformulier voor herroeping in. U bent dan wel verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren van het product. De verzendkosten komen voor uw rekening. Zie ook artikel 6 van de algemene voorwaarden.

Wij zullen uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding het betaalde bedrag retourneren. Wij kunnen hiermee wachten tot wij uw bestelling retour hebben ontvangen of dat u hebt kunnen aantonen dat uw bestelling teruggestuurd is

U bent zelf verantwoordelijk voor het op de juiste wijze terugsturen van uw bestelling. Indien bij aankomst blijkt dat het product onverkoopbaar is kunnen wij niet overgaan tot het retourneren van het betaalde bedrag. Ook kunnen wij kosten in rekening brengen indien u het product beschadigd heeft door meer te doen dan nodig is om het product te beoordelen.

Ons retouradres is allesvoorUWvloer afdeling retouren - Hooiweg 11 - 5165NL - Waspik. Wanneer u het niet naar dit adres stuurt kan u retournering vertraging oplopen en kunnen wij kosten in rekening brengen voor extra handelingskosten.

 

 

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

Aan:  allesvoorUWvloer
Transportweg 7-05
7007CL Doetinchem
info@allesvooruwvloer.nl

 

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
herroept/herroepen*

Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

[Naam consumenten(en)]
[Adres consument(en)]
[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.


Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Wij werken samen met DHL-parcel. De meeste artikelen zijn op voorraad en worden diezelfde dag nog verzonden. Wanneer een artikel niet op voorraad is of uw bestelling om een andere reden vertraging oploopt zullen wij u hiervan binnen drie werkdagen op de hoogte brengen. U krijgt na verwerking van uw order een Track&Trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wilt u exact weten wat de status van uw bestelling is dan kunt u hiervoor contact opnemen.


Wat kan ik doen wanneer ik het verkeerde product heb besteld?

Wanneer na ontvangst van de bestelling blijkt dat u het verkeerde product heeft besteld kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. U dient hiervoor contact op te nemen met allesvoorUWvloer. U heeft dan de mogelijkheid om een ander product te bestellen of het aankoopbedrag gerestitueerd te krijgen. U dient wel het product op eigen kosten te retourneren en zorgvuldig te verpakken om beschadigingen te voorkomen. Artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn, zoals bijvoorbeeld een schoonloopmat op maat, kunnen niet worden teruggezonden.
Zie hiervoor ook in de 
algemene voorwaarden artikel 6.


Wat moet ik doen wanneer ik een klacht of een vraag heb?

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via de mail of telefonisch: 0314-364633 (di t/m vr 13.00-17.00). Onze medewerkers helpen u graag verder. Voor technische vragen is het handiger om de vraag via de mail te stellen omdat onze technische adviseurs niet altijd telefonisch bereikbaar zijn.
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij allesvooruwvloer.nl. Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en eventueel ordernummer naar:

allesvoorUWvloer
T.a.v. Afdeling klachten
Transportweg 7-05
7007 CL Doetinchem

Zodra wij uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven dagen na de ontvangstbevestiging.

U kunt een klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vindt u hierover op de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl