Vandaag besteld, morgen bezorgd*

Trusted Shops: Goed: 4,3/5

Grootste assortiment vloeronderhoud

Advies van echte vakmensen

Veel gestelde vragen

Dummy

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Ik heb geen e-mail bevestiging ontvangen.

Dit kan de volgende oorzaken hebben:

  • Je hebt een fout e-mailadres ingevuld. De bestelling is dan wel bij ons binnen gekomen, maar de bevestiging kon niet naar het goede e-mailadres gestuurd worden.
  • Je hebt je bestelling nog niet afgerond. Controleer of de producten nog in uw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling alsnog af.
  • Onze automatisch gestuurde mail is in het SPAM-filter terecht gekomen of door het SPAM-filter tegengehouden.

Wanneer je betaald hebt via iDeal kunt u controleren of de bestelling is afgeschreven. Wanneer dit het geval is is de bestelling zeker bij ons binnen gekomen. Bij twijfel kunt je contact opnemen.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden kun je deze kosteloos wijzigen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op. Houd er rekening mee dat wij bijna alle producten op voorraad hebben en dat deze snel in ons automatische proces terecht komen. De order is dan niet meer te wijzigen.

Ik heb het verkeerde besteld.

Stuur het verkeerde artikel binnen 14 dagen na ontvangst naar ons adres in Waspik:

allesvoorUWvloer afdeling retouren
Hooiweg 11
5165NL Waspik

Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het op de juiste wijze terugsturen van het product. Indien bij aankomst blijkt dat het product onverkoopbaar is kunnen wij niet overgaan tot het retourneren van het betaalde bedrag. Zorg dus dat het product stevig verpakt zit. 

 

Ik heb teveel besteld

Wanneer je nog producten over hebt mag je deze altijd terugsturen mits ongebruikt en in originele verpakking.

Stuur het artikel binnen 14 dagen na ontvangst naar ons adres in Waspik:

allesvoorUWvloer afdeling retouren
Hooiweg 11
5165NL Waspik

Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.

Houdt er rekening mee dat de oorspronkelijke bestelling dan onder de “gratis verzenden grens” kan komen en de verzendkosten dan verrekend worden.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het op de juiste wijze terugsturen van het product. Indien bij aankomst blijkt dat het product onverkoopbaar is kunnen wij niet overgaan tot het retourneren van het betaalde bedrag. Zorg dus dat het product stevig verpakt zit. 

 

Wie betaald de verzendkosten voor het terugsturen?

Heb je het verkeerde product besteld of teveel dan betaal je zelf de kosten voor het terugsturen. Je mag het natuurlijk ook altijd zelf komen afgeven.

Is er door ons een verkeerd product gestuurd overleg dan eerst met ons wat de beste oplossing is.